Kızlar hamileliğimden beri oturamıyorum bu şekilde. Ağırlıktandır, göbektendir hormoneldir dedim ama kızım 5 aylık olmak üzere, hala düzelmedi.
Özellikle namazda çok zorluyor, neneler gibi ayak uzatarak namaz kılıyorum. Oturma pozisyonunda 1 saniye bile duramıyorum ayak bileklerim dayanmıyor acıya. Normal kılmam mümkün değil.
Ortopediste de beyin sinir cerrahına da gittim. Fıtık başlangıcı var ama aşırı değil vs. diyorlar, teşhis yok çözüm yok.
Ömür boyu böyle mi gidecek bu? Yaşayan var mı?