durubebek_ geçmiş olsun ilk olarak
Ben 20 ay sağım yaptım bebeğım şu anda 29 aylık 20 aya kadar sadece sağarak beslendi emmedi hiç ve mama da almadı kabul etmedi… bana da çok diyen oldu kesilir emzirmeye bak diye çok üzüldüm ama emmeyen bebek emmiyor yapacak birsey yok ilk bunu aştım sonra dedim önemli olan anne sütü alması nasıl aldığı önemli değil çok dua ettim allahım sen kızımın tızkını verdiğin sürece devam edeceğim diye şükürler olsun 20 ay nasip etti ama gün içerisinde sürekli arttırıcı takviyeler kullandım suyu bol içtim ve gece gündür her 3 saatte bir aksatmadan sağım yaptım böyle ilerledi bizim sürecimiz zor ama Allah kolaylaştırıyor alışıyor insan