40 günlüktü ilk burun yıkandığınds tıkanmış evladım fark edemedim doğdu beri horluyodu deneyimsizlik işte sonra acilde hemşireler açtı yapamam edemem doktor doktor gezdikten sonra artık serum fizyolojik ile yıkıyorum ve sonra şu süpürgeye takılan aspiratörle çekip alıyorum aşırı rahatlıyor tıkandıkça yapıyorum hastayda ki şuan öyle yatmadan önce bi kere yaptım şuan uyuyor keyifli ama harici zamanlarda ara sıra yapıyorum biz baya faydasını gördük o aspiratörün açıkçası