Kızlar benim Kızım 4 yaşında hemen hemen bu 2 haftadır önce yüzünde sonra kollarında sonra Bacaklarında farklı günlerde oluşan kızarıklıklar fark ettim kaşıyıp duruyor Sizce bu ne olabilir geçiyor sonra tekrar çıkıyor geçiyor sonra tekrar farklı bir yerinde çıkıyor Cuma günü doktora götüreceğim yine de buradan bir sormak istedim belki bilen biri vardır