annevebebegiii__ Kızlar geçmiyor ya dinlenince geçiyor da ev işi falan yapınca sızlıyor kolum boynum bacağım. Tek taraflı ağrı bu arada. Sizde de oluyor mu? Gün içinde yorulduğumuz için mi acaba?
handeozdmr annevebebegiii__ bende boyun düzleşmesi var yorulunca daha çok ağrısı oluyor kollarıma vuruyor
Usnac1995 handeozdmr Sürekli bir ağrı var mı peki. Benim boynumda hiç geçmeyen ağrı var, sağa soşa aşağı yukarı yapınca. Bazı zamanlar tutulmuş gibi ağrıyor. Bıktım artık 😢
handeozdmr Maalesef çözümü yok çok yorulmamak gerekiyor ama bebekle çok zor ağrı kesiciler de rahatlatmıyor üç gündür ağrıdan yatamıyorum
handeozdmr Usnac1995 havalardan mı acaba ya eskiden bu kadar olmazdı ama birkaç gündür bendede hiç geçmiyor
Usnac1995 annevebebegiii__ Hayırre hiç bir zaman geçmiyor yıllardır. Bazı dönemler hafifliyor sadece. Sürekli bir ağrı değil ama sağa sola aşağı falan eğince. Alıştım bu ağrılara
Usnac1995 annevebebegiii__ Bazı zamanlar kolum ağrıyor ama sık sık değil. Fıtık vardı zaten ameliyat oldum ben.