Oğlum henüz 4.5 aylık 34 haftalık doğdu ama sürekli eli ağzında sürekli ağzı akıyor zaman zaman biberonu damarlarıyla çiğniyor akşamdan beride bir huzursuzluğu var dişten şüphelendim ama emin olamadım, ağladığı için de net çekemedim. Diş mi acaba bakar mısınız?

