Bebeğim 2 aylık yaklaşık bi haftadır meme reddi uyku gerilemesi ağlama krizleri özellikle akşam saatlerinde başlıyor devam ediyor bugün de saat 18 den beri sadece bir kez emdi sadece 5 dk onu da yarısını kustu aç emzikle uyumaya çalışıyor asla memeyi tutmak istemiyor emzirme pozisyonuna aldığım gibi ağlamaya başlıyor emzik verince susuyor normal mı bu durum ne zaman geçer memeyi bidaha tutmamasından korkuyorum