stillwasser masterchefiniz evet bugün inanın misafirliğe gittim oğlum yıktı ortalığı jelibon jelibon diye herkes şok oldu nasıl sabrediyorum diye kızmam bagirmam çünkü o bir cocuk yeri gelir akşama kadar kahvaltı bile yapamıyorum canı sagolsun yeter ki o mutlu olsun annelik fedakarlıktır
Nova masterchefiniz Ah o kadar doğru ki. Bugün 29 ayda ilk defa tahammül sınırlarım zorlandı ve dayanamadım bağırdım. Hiç normal bir günü değildi ama benim de bir yetişkin olarak daha güçlü olmam gerekirdi. Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki nasıl yapabildim diye. Onlar minicik çaresiz ve bize bağ(ım)lı. Sabah olsa da sıkı sıkı sarılıp öpsem diye bekliyorum💛
Deletedmom_215 masterchefiniz bence çocuğa tehlikeli bir şey yaptığında yada sınırını aştığında ses tonumuzu değiştirip biraz yüksek sesle yaptığı yanlışı soylememiz gerekiyor. Eğer bunu yapmazsak sınırlarını bilmeyen, bencil çocuklar olup çıkıyorlar.
stillwasser masterchefiniz tabi bazen de ufak bir kızma oluyor oda normal dengeli olmalı başkalarının yanında kızıp rencide etmemek lazim
stillwasser Deletedmom_215 ikisi farklı şeyler tabi ki ses tonundan anlamalı onun dozunu ayarlamak lazım benim bir komsum var çocuğuna sürekli bağırıyor uyumuyor diye söz dinlemiyor diye küçük çocuk tabi ki yaramazlık yapacak onların doğası bu
Deletedmom_215 stillwasser tabi sürekli bağırmak, kızmak çok yanlış. Ben tehlikeli bir davranışında ses tonumu değiştirip ismi ile sesleniyorum direkt anlıyor “hayiiiirrr, olmaz” diyip yapacağı şeyden vazgeçiyor😅