Kızlarım selam, kızım geçen hafta 2 yaşına girdi 24 aylık oğlum da haftaya 6 aylık olacak. Yani 18 ay arası olan 2 bebeğim mevcut çok şükür. Oğlum doğduğundan beri gündüzleri ikisiyle hiç tek kalmadım kalamadım hatta. Eşim sağlıkçı 3 gün arayla 24 saat nöbete gidiyor o yüzden o işe gideceğinde ya kendi anneme ya kv ye gidiyoruz göçebe gibi Ama artık kendi evimizde olamamaktan çok sıkıldım. Oğlum emerek ya da ayakta sallanarak uyuyor kızım da kendi yatağında ama başında en az 30 dk uğraşınca uyuyor. Sabah 7 dedin mi en geç kalkmış oluyor. Ve çok hareketli bir kız bebesi sürekli yaramazlık peşinde asla boş bırakmaya gelmiyor (6. Kattayız ve 1,5 yaşında daha kilitli balkon kapısını açıp çıkmışlıgı 15 dk sonra arayıp bulmuşlugum var ). Artık eşim işteyken çocukları bir yere sürümek istemiyorum evde kendim bakmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum özellikle küçüğü uyuturken emzirirken ve tabi büyüğü uyuturken. Oğlum emse de sallansa da 1 saatten fazla uyumuyor bi öğlenleri uyuyor ve sürekli gezerek kucakta olmak istiyor. Nolur akıl verin hatta mümkünse sabahtan akşama ne yapayım nasıl yapayım yazar mısınız kolaylıkları 🥹