Merhabalar, oğlum 2,5 yaşında alerji değeri çok yüksek olduğu için zespira saşe verildi, bu ilacı kullanıp yan etki görenleriniz var mı aranızda? Oğlumda korkular başladı yan etkilerine baktığımda ilaçtan dolayı olduğunu fark ettim ve kestim. Aranızda bu ilacı kullanan var mı?