Dilaradeniz Kızlar sezaryan olalı 13 gün oldu. Dikişlerim hala kaynamamış ve sol tarafta akımtı var doktor antibiyotik verdi ve pasuman önerdi başına gelen varmı acaba
alprn78_ Dilaradeniz benimde başıma geldi canım sabah akşam pansuman yap ve kuru tut orayı yoksa enfeksiyona çeviriyor
wkubranur Dilaradeniz kesinlikle aşırı dikkat et ben enfeksiyondan hastane de yattım asla su değirme yıkan diyorlar sakın bantsız yıkanma çok zor dikişlerin açılırsa . Bir de kilon varsa mutlaka korse tak göbeği yukarı kaldır
Dilaradeniz wkubranur aslımda kilom yok ama göbeğim var kapatıyor orayı ama göbeğimi yukarı kaldırınca içim bişey oluyor korkuyorum
tralicem Bende yaşadım sol tarafta dikiş yerimin ilk kesik yeri ip vardı orda göz kadar büyüdü ip çıkmaya başladı ve kanamaya başladı doktora gittim orayı sıktı ipi çekti sonra geçti kendiliğinden şükür kii
sedeffy Bende de olmuştu batikonla siliyordum ve uzaktan fon tutuyordum duştan sonra falan kuru kalması için ıslak nemli kalmaması lazım