Oğlum 13 ay 24 günlük. Bugün akşama doğru ateşi çıktı. Kontrol altına aldım. Keyfi yerinde. Ama boğazı hırıl hırıl. O öksürmeye çalıştıkça benim içim gıcıklanıyor. Balgam var sanki bi dolu dolu öksürse boğazı rahatlayacak gibi. Ha gayret oğlum hadi yapabilirsin 😅
Daha önce doktorumuz ventolin buhar önermişti. Şimdi yine yaptım. Uyuyor ama sanki hala balgam var ya. Şöyle yaşlı amcalar gibi bi hıııhhhlkkkk yapsa geçecek 😆 neyse sözün özü uyurken şöyle nefesini rahatlatacak uygulamalarınız var mı?