Oğlum 1 yaş 5 günlük. 8. Aydan beri gece uykusu uyumuyoruz. Diş çıkarıyor diyorum ama bir bebek sürekli diş çıkaramaz bence. Saat başı uyanıyor 3 saat uyusa şükredeceğim. Desteksiz uyumayı öğrensin diye sallamayı bıraktım bazen memede bazen yanıma yatırıp pış pış açıp yüzümle oynayarak uyuyor ama yine aynı. Gece emmesini kesmek istiyorum ama o kadar ağlıyor ki binada ki komşularımızdan utanıyorum ne yapacağımı şaşırdım