Forbiome probiyotiğe başlayacağız ama bu probiyotiklerle birlikte gaz damlası da kullanmak gerekiyormuş. Araştırmalarımda Nurse harveys Colex şurubu çok methettiklerini gördüm birde Relactaz ama sanırım Relactaz alerjisi olan bebekler içinmiş. Bizim alerjimiz yok ama dehşet gazlı bi bebek. Öyle ki ememiyor bazen gaz sancısından. Çıkarttığı halde bile yine gazlı yine gazlı. Sonuç olarak probiyotik yanında Colex şurup alsam diyorum kullananlarınız var mı ? Tavsiyeleriniz nedir anneler ❤️