3melekannesi_ Kızlar merhaba, kızımı sütten keseceğim sabır taşı almayı düşünüyorum, kullanalar tecrübelerini ve nasıl kullandıklarını yazarsa çok sevinirim♥️
Eda_Hanim 3melekannesi_ 7 şubatta bende oglumu sütten kestim 19 aylıktı. Salça ve saç yapıştırdım göğsüme ilk 3 gün istedi eeeg pis olmus diye göstermeme rağmen emmeye çalıştı. 4. Gün sabirtasini alıp geldi kardeşim. Biraz suda beklettim sonra göğsümün çevresine ve ucuna sürdüm. Yine istedi gösterdim emmeye çalıştı geri çekildi. Emmek istemedi. Hala ara ara soruyo ama emmek istemiyo. Tadı acımsı gibi tuhaf bisey
sarmaliklahana 3melekannesi_ Ben büyük kızımda o sekilde memeyi bıraktırdım. 21 aylık kızım bende 4aylık hamileydim haziran ayıydı 😄 Sabah uyandım emzirdim. Kahvaltıdan sonra sürdüm sabır tasını iç çamaşırın ada bulaşıyor elbette. Sonr kızım isteyince Ayyy böceklenmiş meme ne olmus buna ya falan dedim. O tabii emdi gülerek ve sonra yüzünü ekşitti dilini falan cıkardı. Hemen su verdim. Tadına ben bakmıştım gercekten iğrenç bişey 🤢 Akşam da yine meme istedi gösterdim emmedi fakat gece uyku sersemi sitesi su verdim sarıldım acı aşkım emme gel ayagımda sallıyım sarılayım falan dedim uyuttum. 3-4 gün sürdü alışması. Fakaaaaat şu önemli bir konu bence. Bu süreçte kardeşim ve yegenım 1 hafta kalacaktı o zamana denk getirdim oyaladılar dısarı falan cıktık evde oyunlar VS. Sonra biz kardeşime gittik kaldık. 15 gün toplamda yanlız değildik. Yani can sıkılınca memeye gelme durumu da oldugu için ona fırsat vermedik.ilk 2-3 günlük süreçte ben de göğsümü sagfım bardak ile sütü kızıma verdim. Yoksa agrı yapar. Eylül ayı gibi de küçük Kzıımı memeden kesicem yine 21 aylık olacak aynı yöntemle düşünüyorum 🫠🤭