Bebeğim 2 ay 12 günlük. 2 gündür özellikle bugün aşırı alt gaz çıkarıyor. Çıkarması iyi evet. Herhangi bir zorlanması huysuzluğu ya da huzursuzluğu yok ama. Bu kadar sık gaz çıkarması beni şaşırttı. Bi de hafif de olsa kokulu. Ek gıda yok. Mama yok. Sadece anne sütü veriyoruz.