gurbetteanne10 Rabiiul Arçelik yarı otomatik makineyi kullanıyorum memnunum Arçelik markasının tam otomatik makinesinede bakın derim
TulayGeriDon Rabiiul fiyat değil de daha güzel. Görünüm olarak. Marka farkından daha uygun büyük ihtimalle. Ama kahveyi nasıl yapıyor bilemiyorum ben Türk kahveciyim
Rabiiul TulayGeriDon bende Türk kahvemi içerken yazıyorum bu yorumu cjskdje grundig de arçeliğin alt markası sanırım
TunaGoktug Sıemens EQ plus s700 kullanıyorum çok memnunum . Bu markayı almasaydım Gaggia Cadorna Prestige alırdım o bir tık daha iyi
gmz10 Rabiiul Fiyatlar baya yükselmiş Kasım indirimlerinde almıştım ben. Ama belli başlı şeyler içiliyor genelde paylaştığınız modele baktım ordakiler gayet yeterli gözüküyor.
Rabiiul gmz10 evin yakınında gümrükçü var oraya geliyor geldiği gibi bitiyor gerçi belki yakalarsam yarı fiyatından biraz pahalıya alabilirim teşekkür ederim