Nursma Merhabalar kızımda idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor suprax diye bir antibiyotik verdi ne zaman etki eder acaba ve aşırı gaz yaptı bebeğimde uyku bile uyuyamadı çatlıcak ağlarken gaz için de önerisi olan var mı?
petitehatunn Nursma canım ben de iki gündür kullanıyorum hem gaz hem ishal yaptı sizin de ateşiniz var mı?
Nursma petitehatunn doktor gaz için bubbles diye bı şurup yazdı bize ateşimiz yok canım. Enfeksiyon olduğundan beri ishali vardı ama ilaç biraz daha arttırdı galiba. Geçmiş olsun sizedee. 🤗