Merhaba güzel anneler. Doğum yapalı 2 ay oldu birde üç yaşında kızım var. Kızımı emzirdiğim dönem vitamin ilacı kullanmadım bir sene sonra saç dökülmesi tırnak iltihabı yaşadım ve iki sene boyunca da unutkanlık hep vardı. Bu bebekte de kollarda ve bacaklar da güçsüzlük yaşıyorum. Kilo aldırmayadan vitamin ilacı önerisinde bulunabilir misiniz. Elevit önerdi doktorum o çok kilo aldırıyor