Hahhha bende bu lafı söyleyip ayakta sallayanlardanim gazli bebeğim vardı arkadaslar uyumuyor uyumuyor valla yaslandim mecbur ayakta sallıyorum alıştı artık yapcsk bisey yok zaten buyuduklerinde kendileri uyucak birde meme de uyuyor oyle ayağıma alıyorum düşünün:(