Hanımlar geçen sene Ağustos ayında evimize kiracı olarak girdik giriş kat 13 bin TLye tuttuk . Üst katlarda 15-17 arası değişiyordu. Bu sene zam oranına göre ne kadar olur diye düşünüyorduk malum sitedeki ilanlara bakalım dedik ve fiyatlar hala aynı buralarda bizim üst katlar hep 15 bin TL ve içi yapılı şekilde . Bizim daire yapılıda boyalıda değildi . Bu sene zam oranına göre zam yapılırsa 21 bin civarına çıkıyor kira ama bizim evden daha iyileri şuan girsek 15 bin TL . Bu durumda ev sahibi kiramızı ne yapar sizce bilginiz varmı bu konuda. Yani bu eve şimdi girmi.olsaydık yine 13 bine tutardık belliki .