Reflüsü vardır. Bizim de vardı. 6 ay hala kusuyor, ama ilk başlardaki gibi değil. Sizin bebeğinizken günde 3-4 kez kıyafet değiştirirdim yakalık mutlaka takardım sürekli her beslenme sonrası kusardı. Şimdi eğer ki sürekli ağız dolusu kusmuyorsa endişelenme her bebek kusar bazıları daha fazla. Zamanla azalacak. Bir de kilo alımını etkiliyorsa doktora gidip reflü mamasına devam edebilirsiniz. Kilo alımı normalse persentilde bir şey yapmıyorlar.