Selam anneler ❤️ bebeğim 2 ay 15 günlük sadece mama ile besleniyor. Aptamil prosyneo, aptamil pronutra, sma comfort ve optipro , hipp combiotic denedik hiçbiri bize uymadı gaz sorunumuz oldu hepsinde hippte gaz+kabızlık. Bebelac gold kullanan var mı? Kilo aldırıyor mu gaz yapıyor mu memnun musunuz.Kullanan varsa bir ayda kaç gr aldırdı yazabilir misiniz? 💐💐