Bebeğim 13 aylık son 2 aydır ki sürekli kabız oluyor çok ağlayarak kaka yapıyor. Genel olarak mama ile besleniyor kayısı püresi yedirmeye çalışıyorum 2 günde bir ……
Çorba içiyor azda olsa tarhana vs ama günün cogu mama ile besleniyor 3 gün kaka yapamıyor kabız yaptıktan sonra bir gün düzeliyor ve 3 güne sonra tekrar aynısını yaşıyorum ne yapmam lazım bu durumda ?