Oğlum 1 yaşına yeni bastı tam bu hafta. Son 1-2 haftadır yemek yemesi çok azaldı. 2 ana öğün dışında bi şey yediremiyorum bu öğünleri de ekran karşısında yiyor sadece. Bu durumu yaşıyor musunuz acaba az mı besleniyor diye endişe ediyorum. Anne sütü alıyor bu arada 2-3 saatte bir