3 yaşında oğlum hala daha ⅔ kez kalkıyorum gece ayrıca büyük oğlum da okula gidiyor ona da sabah erken kalkıyorum göz altlarım mor mor geziyorum etrafımdakiler bişey yok göz altlarında dese de inanmıyorum var :) geçen gece eşim beni diğer odaya yolladı uykumu alayım diye onda da sabaha kadar kayınvalidemle kayınpederimle kavga ettim rüyamda yine kaliteli uykum olmadı 😛