Herkese merhaba oğlum 3,5 yaşında şuan rutin kontrolde biraz gelişim geriliği ile doğmuştu 17 aylık yürüdü mesela ama kafa tutması oturması vaktindeydi. Kontorlde doktorumuz detaylı bakalım dedı. Ck sevıyesi 50 ast alt normal çıktı ck-mb üst sınır 24 tü 42 çıktı. Bizi kardıyolojıye yonlendırdı. Bu testı yapmadan 15-20 gün öncede viral enfeksiyon geçirmişti. 1 hafta 10 gün sonrasına randevu aldık kardıyolojıden devletten. O ara tam bız gıtmeden 3 gün önce oğlum ayağını burktu. Hafıf topallıyordu kontrole de gittiğimizde. Kardıyolog tekrar ck bakalım dedı bı kaç tane daha şeye baktı. Bnde dedım ki yeni ayağını burktu bizi yanıltmasın bişey olmaz dedi.