nazelif20 kızım 2 yasında ince telli ama gür bi saç yapısı var.
bu zamana kadar en en cok jonhsons baby pembe olanını kullandım daha 2 aydır falan ısana’nın meyveli kolay tarama şampuanını kullanıyordum bitmesine az kaldı. ekstra olarak saç bakım sütü ve argan yağı sürüyorum cunku saçları normalde kıvır kıvır taradıktan sonra ve yatıp kalktıktan sonra cok kabarıyor kuru bi saç yapısı var sürekli yağlıyorum.
resim ekliyorum sadece 1 kere eşitlenmesi icin 1,5 yasında kestim saçlarını küt bi sekilde onun dısında hiç ellemedim.
1,5-2 ay var 2 resim arasında

