Bebeğim 1 yaşında ve daha yeni atlatmıştık hastalığı 2-3 hafta geçti tekrar öksürmeye başladı. Hafif burun akıntısı ve öksürüğü var keyfi yerinde ara sıra mızmızlanıyor aynı zamanda diş çıkarıyor. Serum fizyolojik buhar verdim fakat bu seferde balgamlı olmaya başladı öksürük. Ateş yok ilaç vermek istemiyorum sürekli antibiyotik vermekten çocuk ağlıyor ilacı görünce 😞 ne yapabilirim ilaçsız deneyip uyguladığınız yöntemleriniz var mı?