minikoalaannesi Comfort bulamadim optipro aldik ama sanki inanilmaz gaz yapti anlamadim zaten gazi vardi bitmiyor probiyotik gaz damlasi her sey kullaniyoruz ama optipro cok mu gaz yapiyor gaz yapmayan hangi mamayi alabiliriz kafayi yicem
aslikeremm0 minikoalaannesi Aptamil prosyneo kullandım çok güzel. Gaz da olmadı başka şeylerde. Klasik aptamili hiç sevmedi bu daha farkli,yapısı kokusu falan. Bı deneyin isterseniz
maysamoms33 minikoalaannesi comfort da dönün o gaz konusunda daha iyi e bebekte dışarıya göre daha uygun
iremsimay minikoalaannesi comfort kullanıyorum ne gaz ne kabız yaptı optipro çok gaz yaptı bızdr zaten gazlıydı