Merhaba hanımlar benim çocuğum tam bir Bir aylık kabızlıktan dolayı makatının içinde çatlak oluştu kaka yaparken canı çok acıdığı için internetten araştırmaya başladım ve zeytinyagı kullanan varmış ben de sütümü sap içine 1.02 damla damlattım dünden beri mukus sümüksü yeşil renkte kaka yapıyor 5 6 Defa yaptı şu an son yaptığı kaka da bu sefer ishali yeşil renkte daha önce bunu yaşayan var mı ya da ne yapmam gerekiyor doktora gittiğimde gazi için normal bir matsil şurup verdi kabızlığı için herhangi bir şey yapamam fitil falan veremem dedi ama canı çok yanıyordu şu an çok çaresizim kötü bir şey olur mu enfeksiyon falan kapmış olabilir mi