OLaaBalito_ lagerthaa pişik olmuş gibi 😚 Nemlendirin ve yıkayıncada o araları iyi yıkanması gerek 😍 sağlıkla büyüsün 🌸
balhanzadem lagerthaa benim bebeğiminde kilodan dolayı gıdığında oluyor çok daha kötüsü pişik yani sudocrem hemen kurutuyor
cLearQueen lagerthaa yok yok bu egzama degil annesi merak etme. Şişko mu bu bebis benimkinde de oluyo bogum yerleri pişik normal
atlasingoecos Sanmıyorum canım tontik katlanan yerinde olmuş bizimde gıdıkımızda oluyor pişik gibi duruyor seninde ama tabiki daha iyi anlayan birisi vardır ☺️
nurellaa3 Kızımda da oluyor koltuk alti ve gidiginda, babyo yaptırırken iyice kurutup sudocrem sürün Bir sey kalmaz, geçmiş olsun