gunesinannesiiyim bence burda mesleğiniz , çalıştığınız kurum önemli .Eğer araya zaman girdikten sonra kaybedecek bir şeyiniz yoksa bebeğinizin biraz büyümesni bekleyebilirsiniz .Ben bütün haklarımı kullanıyorum bebeğimi 9 aylıkken bırakmamak zorunda kalacağım , bırakacağım için üzülüyorum ama onların geleceği için çalışıyoruz