Kızlar 10gunluk lohusayım , annem ve kayınvalidem destek oluyor yani biri gidip biri geliyor sezeryan olduğum için biraz zor toparlanıyorum hala ağrılarım var annem ve kayınvalidem gazını çıkarıyor altını değiştiriyor daha hiç tek yapmadım gazı denedim ama çıkaramadım çok korkuyorum onlar gidince ne yapacağım diye düşünmekten depresyona gireceğim