Kizlar bisey sorucam bebegim 2 ayi yeni girdi göğüsumu hic tutmadi biberonla sagip veriyodum 20 gun oncesine kadar sonra silikon gogus ucuyla emzirmeye basladim bi 20 gündür onunla emiyo ama 3 gündür göğüsum agzina girer girmez çığlık çığlığa aglamaya başlıyor, emzigi verince yada ayaga kaldırınca susuyo ama tekrar göğüsumu vermeye calisinca agliyo ve ac kaliyo napmam lazim kafayi yemek üzereyim vicdanım hic rahat degil ac oldugu icin uyumuyoda