zeynepcy1 Merhaba anneler kimler kaçıncı atak haftasında?? Biz 3. Büyüme atağındayız. Sürekli emme, kısa uykular, huzursuzluk, uykuya direnmee ah ahh. Sizler ne durumdasınız