2cocukluana_ Annelerim büyük oğlumdan yenidoğan bebeğime geçti serumla açıyorum burnunu ama öksürüğü nasıl geçirebilirim ilaç vs kullanmak istemiyorum ateş olmadigi sürece doktora gitmekten de bıktık artık bilgisi olan yazabilir mi
Sevnurr 2cocukluana_ 3 ay altı bebeklerde öksürük şikayeti varsa muhakkak doktor görmeli Allah korusun yoğun bakım ihtiyacı bile olabilir. O yüzden doktorunuza bi danışın . Burnunu sık sık temizleyin nefes akışı engellenmesin yani sıksık emzirin
D_deniz 2cocukluana_ ahhh güzelim geçmiş olsun. Yenidoğan sıcak tutulur ok ama malesef ciddi bir mikrop mu virüs mü buna baktır neyle karşı karşı olduğunu bil. 3aylik iken biz de hasta olduk öksürük ateş oldu. Banyo yaptırdım 2gun ara ile hem mikrobu atar hem de ateş düşer. Bol bol emzirdim. Mama da alıyordu daha küçük ölçekler ile daha sık sık ılık ılık mama verdim. Ne kadar çok cisli bez o kadar iyi. Ateş sadece alından ölç. Alından 37bucugun üstü ise ve sürekli varsa sıkıntı. Daha çok küçük. Ateşe dikkat
2cocukluana_ D_deniz ateşi yok çok şükür ama öksürük ve burun tıkanıklığı var serum ile buhar veriyorum bakalım Allah’ım şifalar versin evlatlarımıza 🥺