meltmsenturk
29 aylık olcak 15 gün öncesinde başladı iştahsızlık. Zaten aşırı iştahlı değil ama en kötü 3 öğün 1 tabak bir şey yerdi.
Resmen kek, meyve, pankek , yerse 3 kaşık çorbayla geçirdi 15 günü.
3 gündür düzeldi şükür.
Kahvaltı da 1 yumurtadan peynirli omlet , 2 ceviz, küçük salatalık, 3-4 lokma kaşar
Öğle de 4-5 kaşık pilav, 3 tane kanat, biraz patates
Akşam makarna ve 3-4 lokma karnabahar
Aralarda da börek kurabiye falan ısırdı
Buna şükrettim yani bugün