ipeksibel Kızlar evinizdeki kalın battaniyeleri nasıl yikiuroaunuz .Benim çift kişilik 2 battaniyem var kalın olanalrdan bebeğim üzerine kustu makineye de atmadım tamburu düşürür diye birde makineye girse de tikis tepis temiz de olmaz diye düşünüyorum
Ayssssssssssssss ipeksibel ben banyoda leğende yıkııyorum sandalyenin üstüne bırakıyorum suyu gidiyor sonra balkona atıyorum
ipeksibel Ayssssssssssssss suyu gidiyro ya öyle mi direkt asiyorsun yoksa tekrar biriyle beraber sıkıyor musun
ipeksibel metemom_ bu hiç aklıma gelmedi çok mantikli aslidna tam olarak neyle yikiyrosunuz ne dokuyrosunuz ustune
hunilimomy ipeksibel normalde yıkamaya veriyordum ama cocuktan sonra makineye atiyorum cok cok makine elimde kalacak 9 kgluk zaten taksit falan büyüğü alınır 😂
cokbilmismom ipeksibel o kalin büyük battaniyeler makinada yıkanmıyor zaten içinde sıkıştığı için temizlenmiyor. Ben kuru temizlemeye veriyordum ama artık kullanmıyorum uğraşılacak şey değil
ipeksibel cokbilmismom bana da hediye geldi yoksa ben de uğraşamam canım bir leke değince sürekli sureklu yikayacak yer lazım bir de tek başına yikasan da naaisl sikcab
metemom_ ipeksibel çamaşır deterjanı koyuyorum canım yumuşak olsun diye sonrasında yumuşatıcı da döküyorum 😊
cLearQueen ipeksibel teker teker yıkayabilirsin benim makina 8 kg aliyo mesela yikiyorum ben 40.derece mis gibi oluyo