-Nur- bence abartmış canım benim oğlumunda o aylarda 500 gr aldıgı oldu üstelik mama vermeme rağmen bende 36 haftalık doğum yapmıştım ebe az dedi sağolsun korkuttu beni mamada yetmiyor falan diye doktoruna gittik en az 500 gr alması idealdir diyoruz ama her bebek aynı degil kilo vermedikçe korkma dedi 😂 şuan 7. Aya girdik ve 150 gr aldı geçen ay ek gıda tadımlarınada yeni başladık ebeler genel konuşuyo doktora sor sağlığında bi sorun yoksa kilo almaması çokda problem olmuyor