dilara37 Fototerapi aldıktan sonra bebegim uyku halinde . Sersem gibi doğru düzgün emmiyor mama almıyor . Bebeginde bu durumu yaşayan varmı
[silindi] dilara37 sarilikta kan sekeri dustugu icin kendini toparlamasi biraz zaman alir sen bol bol besle uyanmiyorsa burnunu topuklarini sık kaldir kiyafetlerini soy uyandir