Merhaba anneler,benim bebeğim 16 aylık bu 2 haftadır gece eskisinden daha çok kalkıyor zaten doğumdan beri hep yorgun ve halsızdım aksamı zor ederdim bebek emzirirken uyuyakalmışlıgım var(kan değerlerim de normal çıktı) ve bebegım gece cok uyanınca 7 saatlık uykudan da bır sey anlamıyorum ve gündüz buyuk kızımla ilgileniyorum uyuyamıyorum yanı.Bu yorgunluk halı gececek mi siz nasıl hissettiniz çocuktan sonra?