8 ve 9 da aynı şeyleri yaşadık uzun sürdü açıkçası bizim 10. Ay ortalarına kadar gece sık sık uyandı sebebini bilmiyorum diş diye tahmin ediyorum sonra düzeldi şimdi 11 aylık ama bir iki gündür yine sık uyanmaya başladı atak dönemi olabilir ya da diş sancısı diye düşünüyorum