Merhaba. Benim oğlumda geçen yıl kışın öğrendi. Fündüz tamamen bezini çıkardım. Ara sıra çiş tutuyordum yapıyordu,gece takıyordum. 2 yaşı tamam olunca kendi gece de takmamı söyledi. Olunca sana söylerim yaparız anne gibi diyordu bende takmadım. Ve başardık. Bence çıkarıyorsanız gündüz tam çıkarın hiç takmayın. Ara sıra kendini ıslata bilir ama zamanla öğrenecek.