Urazinannesi2808 bize oselmir diye bir ilaç verdi infulanza ilaciymis ateş dusurcuyu 6 saatte bir verdim üstünü bı zibinla bıraktım çıkmasın diye 38.8 gördük sadece doktor iştahı kesilir emmezse yatircam dedi ama ben azaldığını hissettiğimde uykudyken emzirdim sürekli doktor bide dinlensin demişti o şekilde geçirdi cok zor korkuyor insan biliyorum ama gönlünü ferah tut ama sürekli ateşini ölç biz 3 gün hiç uymadan bekledik başında umarım kolay atlatirisniz Allah yardımcınız oldus