ikiprensesbebiss Şimdiki halimde kalmak isterim, dönmek istemem. Büyüğüne yemek veremediğim ve aç uyuduğu birgün olmuştu 😔
Şimdi kavgamız gürültümüz var ama ;yürüyen, ne istediğini söylemesede gösteren, abisiyle oyun oynayıp zaman geçirebilen bi kızım var..