Oğlum 6 aylık nesneleri ağzına sürekli götürmüyor arada götürüyo eli falan sürekli ağızında ek gıdaya geçtik ben verince yada benim elimde olan yemeklere heyecanlanıp almak istiyo ama ağzına götüremiyo normal mi ? Normalse nasıl öğretebilirim bu Arada nesnelere uzanması falan var gelişiminde bir gerilik yok gibi