mom97X Kızlar bebekleriniz düğünlerde duruyorlar mı ? Yoksa ağlayıp korkuyorlar mı gürültüden ? Yani durmuyor diye düğünlere gidemeyenleriniz var mı ?
merkursavascisi_06 mom97X kaç aylık? Kızım 8.5 aylıkken ilk kez düğüne gittik kınada uykusunu aldığı için keyfi yerindeydi durmuştu bi süre sonra uyku saati geldiğinde de eşim götürüp uyutmuştu ben kalmıştım. Ertesi gün de nikah ve yemek sırasında uyumuştu zorlamamıştı bizi. Şimdi 2.5 yaşında durur genelde düğünlerde dün tam düğüne giderken yolda uyudu uzun zamandır gündğz uykusu yapmamıştı güne erken başladık diye herhalde o gürültüde uyudu😂
Ballilokmam11 mom97X 7 aylıktı ilk gittiğimizde çok kalabalıktı o yüzden korkmuştu sanırım bayağı ağladı sonra da çıktık 15 aylıkken felan gittik sonra o zaman çok eğlendi
betul97_ mom97X Bebeğim 13 günlükken gittim 3 aylıkken kürt nişanına gittim o müziklerde uyumuştu😅😅 Birde yanlış olmasın 4 aylıkken gittim orada da keyifliydi fotoğraf çekildik uyudu bir sorun yaşamadım.
betul97_ mom97X Alışsın kalabalığa, sese çünkü çok yabancılıyordu bir ara ki sürekli geziyoruz. Sosyalleşmesi iyi bir şey tabi insanların kucağına vermiyorum da görüyor
cokbilmismom mom97X salon düğününe hiç gitmedim ama kır düğününe gitmiştik 3 aylıktı bir sorun yaşamadık durdu
mom97X betul97_ benimki alışamadı, 8 aylık. Kimseye gitmiyor biri sevmek istese hemen ağlıyor. Misafir gelince veya biz gidince huzursuz oluyor. Alıştırmam lazım ama havalar çok soğuk arabamız da yok. Havalar ısınınca sık sık çıkarcam inşallah öyle öyle düzelir ya
betul97_ mom97X Kızım ağustos doğumlu hep çıktık maşallah huzursuz olmaz. Havalar soğuk olduğu içinde genelde avmye gidiyoruz inşallah yaza yürürse de beraber gezeriz
etkafa mom97X 11 aylıkken kardeşimin düğünü vardı hep uyudu bebek arabasında salondan ve gittik içeri girince uyandı 😂😂bir güzel halay çektim ahahahh