NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Fazla greyfurt tüketmiyoruz. Şu an elimde 4 5 adet büyük boy greyfurtum var. Ne yapabilirim, sevdiğiniz, güzel tarifler var mı? Keki falan güzel oluyor mu?
KayraVeAnnesi_06 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Yani tarif değilde ben oğlum için mandalina portakal sıkıp birlikte karıştırıp veriyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala KayraVeAnnesi_06 Mandalina, portakalım olsaydı bende öyle yapacaktım da yok maalesef :) Biriyle kekini denerim. Sonra gider portakal alırım artık, yapacak bir şey yok :) 💁🏻♀️