barbiee_ ay var bayılırım dur yazayım
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağından iki parmak az sıvıyağ
1 paket Kabartma tozu
1 paket vanilya
2 YK kakao
2 su bardağı un
Kek pişince soğumaya bırakıp üstüne 1 su bardağı süte 1 Kaşık kahve koyup karıştırıp ıslatıyorum o dinlenirken krem şantiyi hazırlayıp dinlenen kekin üzerine koyuyorum sonra tekrar dolaba gönderip bu sefer biraz daha uzun bekletiyorum ardından üzerine çikolata sosu döküyorum 😊